Kommentare: 6
  • #6

    Uebelhart Elsbeth und Viktor (Samstag, 22 April 2017 09:56)

    Danke, dass wir wieder einmal von euch hören/lesen durften. Wir fragten uns oft, wo ihr seid, was ihr unternehmt, wie geht es euch wohl. Ihr seid super drauf, das freut uns. Wir danken auch für die verschiedenen Foto/Karten. Wir wünschen euch weiterhin viele erfreuliche Begegnungen, interessante Ecken der Welt, vor allem aber bleibt gesund. Wir verfolgen euch weiterhin im Blog!

  • #5

    anny (Sonntag, 15 Januar 2017 17:48)

    Liebe Cornelia, gute besserung und ein gesunder Start ins Neuseeland

  • #4

    Anny (Montag, 07 November 2016 14:52)

    Viel schönes zum lesen !

  • #3

    Moki (Mittwoch, 26 Oktober 2016 14:51)

    Guet gschriebe und richtigi Entscheidig Chrigi: "(...) entschied ich mich für das Starbucks und ein paar Runden Clash Royal". Freut mich dass ihr en guete Hot Pot gfunde händ!

  • #2

    Bluem (Dienstag, 25 Oktober 2016 22:26)

    Hey Conny und Chrigi, super Reiseblog. Macht richtig Spass zum läse und vor allem gluschtig zum sälber Reise. Ich freu mich dänn, in Vietnam d'Informatione us erschter Hand zbecho. Wieterhin viel Spass, ufpasse und bis bald...

  • #1

    Urs Gamma (Dienstag, 25 Oktober 2016 14:17)

    Au de 2. Teil vo eurem Reisebricht hät mier gfalle, aaschaulich, mer isch fascht deby und es chömmed erinnerige a die eigeni Chinareis (Esse, Hustier en hufe lüüt etc.)
    Vile Dank für Postcharte us em Kim Junior Paradies, sie häts dur Zensur gschafft und isch hüt aacho...
    Vil Vergnüege für die nächst Etappe und Gruess,
    Urs / Papi